פוסטים אחרונים

שבוע 2 יום 4; יומן הפקה: קרישנה, מורי יונתן

דהרתי בבהילות לקרישנה על נקודה. השפעת מחלת הים לא רפתה ונזקקתי לכוח שיסלק את שדי פוסידון מגופי. כמובן שלא העזתי להתקשר לקפטן לאודיסאוס ולהתייעץ, מה אני ילדה? קלטתי שכל פעם שהוא שואל אותי -אתה בסדר - אני מגיב אליו כלווירוס במערכת. הסכמנו שאין מערכות. כשעולים על הסירה מוחקים את כל העוגיות שהצטברו במוח על מצב אדמה, גם אם קוראים להן מדליין. הקפטן נאמן למשפחתו, לסירתו ולבלקברי ורק איתם יש לו יחסים.

לאחר שבגניחה מהוסה התגחנתי (גחון גחן גיחי גיחי ככה זה שאורזים במהלך כתיבת היומן, אז בנינוחות מצרפים זמן כתיבה והפקה לקבוצת יצירה - הכרחית כמובן, מה לא?) חזרה לביתי הוא מבצרי ונשרתי למיטה כיממה. הפעולה היחידה שיכלתי לעשות היא להניע כ-360 מעלות של זרועותיי פלוס גיב אנד טייק מפרקי היד והאמה. יכול היה להיות גרוע הרבה יותר לולא נוהגי לערום בקרבתי את קבוצת אני יודע ויומך יגיע. מהשורה הראשונה צללתי לפנים צרובי חמה במשקולת הילדה וצפתי לנשום בזריחה. החלה המולת פורים. ככול שמתבגרים יש הזדמנות להתענג בשמיעת אחרים מדור י דור 2 וצעירים מדור-1 מתבטאים בזמן אמת. בזמן החניכות לקריאה (0-30 דור 1), התפריט נכתב על ידי בגירים מעליך, או שיועד למבוגרים בזמנים עברו וכמובן פרנק אנה וודם שכאלו

קרישנה הסתער באזור עצב השת פינת גיד הנשה ומכל הכיוונים. כשף המפזר עלעלי גרגר נחלים בצלחת לפני ההגשה (צלחת שמופיעה במערכה ראשונה תחזור במערכה שניה) הוא הניח משקולת על ירכי בתנוחת הגופה. הרגשתי איך פוסידון מתגמד לתיקיית נפטון. קצת לא נעים בשבילו;האם שחזרתי לו את חווית הידרדרות מעמדו מבכיר בתקופה היוונית לאוחז בתיק הסוסים, פטרון המירוצים באימפריה הרומית? ואולי זאת בכלל היה טקטיקת הישרדות , מוזר כשלעצמו בהתחשב שהוא שלט על יותר מתשעים אחוז מפני האדמה רק אצלנו בכוכב. כשהשמש עלתה הידקתי את שרירי כף היד וזיקרתי אגודלי (מגיד הנשה כמובן, שהרי ידעתי שאם אני רוצה להרחיב את מצבי בהקדם, אני כבר חייב להתכונן לתפילה) לתנועת הטמבס אפ, לא גאה כדייל קופר או הבוקרת

[melsmoviecorner.blogspot.com

יותר כמו סימן חיבוב מוגדל שאותו ניצלתי כדי לחבב את דפו של מורי יונתן שלימד אותי לכתוב כך שיכולתי לשקוע ובהינף יד לשחרר את הדמ"ר והדמ"ש למצולות ים נתיבות, הטווח הבטוח שממנו יכולתי להתמודד בבחלת הים. דב בעל המילון התקשר בצהריים לגבי המחקר על תנועה 7: חסימה שמאלית-ימנית

חסימה שמאלית-ימנית 左右搬攔 zuo3 you4 ban1 lan2 zuo3 you4 = left, then right ban lan= deflect and parry / parry and punch

שממנה נתחיל לעצב תנועות הרקדנית, גושיער ותRד. בתיאוריה - עם זרועותיי אוכל להדגים לתמתמ את המנח שלו הצוות הנועז נזקק בנחיתתו על גג דיזינגוף סנטר- בפועל, במצבי, אחסוך לעצמי

Cubenx - Grass מתוך תוכניות הרדיו "הקול של קסנדרה" ב-106 ורדיו ברוקלין

ארכיון
Follow me
  • SoundCloud Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Google+ Basic Square
  • Tumblr App Icon
  • Blogger App Icon
  • Pinterest App Icon
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now