top of page
פוסטים אחרונים

פפפפ תערוכת בחירות; פרק ט - סוף

____----====בכתיבה===----_____

ב. יומנאיצ'ק

1. דוג'ו – לא + פלדנקרייז 2.קארבר- לסידורים 3. ים – לא 4. ספרות עברית – לא 5. מתורגם – נוטות החסד/ג'ונתן ליטל, חוק הקוסמים ה-1 6- בדיוני, אנגלית במקור- לא 7. עיון – לא 8. קומיקס – לא 9. מדיה- לא 10. מדיה ישראלית – לא 11. נגינה- לא 12. רב מכר – פרק ד, יומיים

ג. יומנאירשת

12 שעות לפתיחת הקלפיות. זאת המשמרת הכי איומה שהיתה לי. הלמטה למעלה למטה אשקלון תל אביב ירושלים אשקלון הוכיח כקטלני רגשית. שונא קטלני. במשרד שאלה אותי אם היום אני חלש ואמרתי מה פתאום וחשבתי נהייתי הקירגיזית. כמוה מוטרד מחולשה, מצב רוח משתנה למעלה למטה בשניה. היא השתחלה בין מופע גולדמן לבלום ותפסה אותי. הייתי בטוח שאטמתי הכול עם עו״ד דיסמיי הרדי פרקליט משנה/ג׳ון לסקואה שאחרי ההפקה יצא להגנת נער בן 17 שנעצר על רצח חברתו והמורה לתיאטרון שלהם בעת חזרה על מי רצח את וירג׳יניה וולף. אחרי שעשינו צדק חזרתי לנוטות החסד/ג׳ון ליטל בשביל המאיפה משתין הדג ואז לאזן התחלתי את חוק הקוסמים הראשון/טרי גודקינד. הבוקר כבה הנתב והסתבכתי עם בזק. שום קסם לא הואיל. שם התחיל הספק לחלחל. הנתב מצטרף למדפסת המושבתת, מסמני ענק לאי-כשירות. כשהגעתי לירושלים היא נראתה כל כך מושלמת ביציבותה עם כל סהרוריה/תיה שקריאת יוליסס תפורה עליהם ועליה שהתערערתי והדבר היחידי שעזר היה להציל שבלולים מדריסה במדרגות השכונה #פפפפתערוכתבחירות פרק ט

Garden City Movement - Move On | Majestic Sessions

התכווננות והשתדלות ליציאה להצבעה #פפפפפתערוכתבחירות פרק ט

ייפוי כוח

[לכל מאן דבעי]

מַה שֶּׁמַּצְדִּיק יוֹתֵר מִכֹּל אֶת הַבְּדִידוּת, אֶת הַיֵּאוּשׁ הַגָּדוֹל, אֶת הַנְּשִׂיאָה הַמּוּזָרָה בְּעֹל הַבְּדִידוּת הַגְּדוֹלָה וְהַיֵּאוּשׁ הַגָּדוֹל, הִיא הָעֻבְדָּה הַפְּשׁוּטָה, הַחוֹתֶכֶת, שֶׁאֵין לָנוּ בְּעֶצֶם לְאָן לָלֶכֶת.

בְּלֵילוֹת בְּהִירִים הָאֲוִיר צוֹנֵן וְלִפְעָמִים בְּלֵילוֹת מוּעָבִים גַּמְכֵּן, וְיוֹרֵד גֶּשֶׁם וְיֵשׁ חַמְסִינִים וְגוּפוֹת יָפִים וְגַם פָּנִים, שֶׁעִתִּים מְחַיְּכִים וְעִתִּים לֹא, לִפְעָמִים בִּגְלָלָהּ, לִפְעָמִים בִּגְלָלוֹ.

הַנּוֹף הוּא פָּשׁוּט וַחֲסַרְעַרְפִלִּים, מַלְאָכִים בַּסֻּלָּם לֹא יוֹרְדִים, לֹא עוֹלִים, לִפְעָמִים שׂוֹנְאִים, לִפְעָמִים אוֹהֲבִים, יֵשׁ מְעַט יְדִידִים וּבְעִקָּר אוֹיְבִים, אֲבָל יֵשׁ תְּשׁוּקָה חֲזָקָה לִזְרֹם, כְּמוֹ נָהָר, יְחִידִי, לְאוֹר הַיּוֹם, לְהִשָּׁאֵר צָעִיר תָּמִיד וְלַחֲלֹם עַל קֶצֶב נוֹעָז לְאוֹר הַיּוֹם, כְּמוֹ נָהָר, יְחִידִי, לִזְרֹם, לִזְרֹם, רַק גּוּפֵנוּ זָקֵן מִיּוֹם לְיוֹם.

מַה שֶּׁמַּצְדִּיק יוֹתֵר מִכֹּל אֶת הַחֲלוֹם, אֶת הַיֵּאוּשׁ הַגָּדוֹל, אֶת הַיְדִיעָה שֶׁאֵין כָּל הַצְדָּקָה וְאֶת חִפּוּשָׂהּ מֵחָדָשׁ כָּל דַּקָּה, אֶת הַהִתְפַּעֲמוּת וְאֶת הַמּוּעָקָה, מַה שֶּׁמַּצְדִּיק יוֹתֵר מִכֹּל, מַה שֶּׁמַּצְדִּיק אֶת הַיֵּאוּשׁ הַגָּדוֹל, הִיא הָעֻבְדָּה הַפְּשׁוּטָה, הַחוֹתֶכֶת, שֶׁאֵין לָנוּ בְּעֶצֶם לְאָן לָלֶכֶת.

רַק גּוּפֵנוּ זָקֵן מִיּוֹם לְיוֹם, וַאֲנַחְנוּ נָהָר לְאוֹר הַיּוֹם, לִזְרֹם יְחִידִי, יְחִידִי לִזְרֹם, מַה שֶּׁמַּצְדִּיק, שֶׁמַּצְדִּיק אֶת הַחֲלוֹם, מַה שֶּׁמַּצְדִּיק אֶת הַיֵּאוּשׁ הַגָּדוֹל, מַה שֶּׁמַּצְדִּיק יוֹתֵר מִכֹּל.

[נ.ב.]

הַלֵּילוֹת בְּהִירִים וְהָאֲוִיר צוֹנֵן, יֵשׁ עָצְמָה וְיֵשׁ מֶרֶץ וְאַהֲבָה אֵין, וּכְבָר אֵין חִיּוּךְ וּכְבָר אֵין מִלִּים, מַלְאָכִים בַּסֻּלָּם לֹא יוֹרְדִים לֹא עוֹלִים הַשִּׁירִים, כְּדַרְכָּם, אֵינָם מְגַלִּים אֶלָּא אֶת הַנִּתָּן לְהֵאָמֵר בַּמִּלִּים, וְלָכֵן אֶת עַצְמָם מֵרֹאשְׁצוּק מַפִּילִים אֶל הַיָּם הַגָּדוֹל, וְשָׁם הַגַּלִּים עוֹלִים וְיוֹרְדִים, יוֹרְדִים וְעוֹלִים.

לאחר שלושה חזרתי לרשת. נגמרה חבילת ספק האינטרנט, מסתבר שאסור להם לשלוח הודעות אלא בדוא"ל שהולך לתיקייה בלי שאקרא. [זה התנצלות בשבילה תיכף נגיע אליה ובינתיים... וואו.איזה.אבסורד-הפנינג אמנות לחופש הביטוי בערב הבחירות היה בזמן הנכון ו המקרר המקום הנכון לתעל את התקף הפסיכוטי של Yael Fibak Ilan להתפוצץ הכי חזק. בדיוק מקפיא על קירות לבנים בוהקים התפרשו העבודות של אלו שבחרה בחרו להשתתף. ב -12 שישי יש שיחת גלריה שתמשך עד שתמשך ובשבת התערוכה תתקפל. בלילה, כשהיא וצוותה הקטן טרוטי עיניים לא הכחשתי את ההקלה שחשתי מניתוק בלון רעיון תערוכת הבחירות לביצועו. הראש שלא בלבלה ותשומת לב ליום גולדמן שלא לקחה. במקביל מתקיימת התערוכה דל״ת אמות - תערוכת צילום חדשה במקרר... שעתיים חנייה חינם או משהו כזה בקניוגינדי הסמוך

שאריות מאתמול. הקלפי בבית חולים ברזילאי היא חצי נגישה. זאת אומרת רשמית היא לחולים ולעובדים ולא-רשמית היא פתוחה לאורחים שעושים ביקור חולים ולכאלו שלמשל משקרים שהם מבקרים חולים. אחרי ההרפתקה נכנסתי למיטה וקראתי נוטות החסד עד שלא בא לי להיות ההוא שקורא על זוועות והכרחתי עצמי לצאת, לחוג חגיגי בחגיגת הבחירות שבו כרגיל הנאצות זוכות #פפפפפתערוכתבחירות פרק ט - הסוף

היא מעורה לגמרי בבחירות. מהמורה לעברית שלה. הן מקיימות את מפגש שיחת לימוד עברית ברשת באותו יום, שלישי, ושעה, עשר בערב שבה התקיימו המפגשים הפיסיים בישראל. הם עוברים לקנטאקי. אולי. המשפחה שולחת את בעלה ללמוד גילוח הרים, טכניקת כריית מינראלים חסרת רחמים לטבע. השאמאן האינדיאני באוקלהומה, שהשפעתו גדלה לאחר התקף הלב של בעלה, התגלה כפעיל סביבתי ובעדינות ויסודיות הוא מערער על עצם המהלך. לה אין עמדה. היא לא מתערבת במשחקים של הגדולים. בשביל מה לה היא אומרת ואני בטח שמסכים איתה. באופן כללי אני מסכים איתה על הכול כי היא בכמה מספרים גדולה עלי בכל מה שקשור לעושה מה שבא לה ובמקביל עושה מה שצריך. למשל היא חושבת שחברות צריך לתחזק והיא מתחזקת עשרות בציוצים ותגובות ואימוג'ים חמדמדים. ועל זה וס ההרמון שלה עם עבדי מין בריונים או נרפים כמוני. היא לא אוהבת את הרפיון הזה. ברור שתדלג עלי ותעביר לראש התור את המפמפמימות ואלו שיורדים לה בלשון ובמילים. עכשיו נכנס לה לראש שאני ריצ'ארד הרודף מ"חוק הקוסמים הראשון", כזה שצריך ללמוד להתחבר לזעם ולכעס שלו. המורה לעברית סיפרה לה שאני קורא אותו. זה נחמד לחשוב שאני נושא שיחה שאיתו היא מתרגלת עברית. היא ואחיה מאוד בעניין של החוק הראשון – אנשים טפשים ויאמינו לשקר הם רוצים להאמין שהוא אמת, או שהם פוחדים לדעת את האמת. המורה לעברית ואני שוב נמצאים באותו צד וחושבים שזה פשטני מדי. אנחנו רוצים להיטוות בסיפורים ונעשה הכול להיות בעלילה עם התחלה אמצע וסוף טוב. למשל.

#פפפתערוכתבחירות פרק ט- הסוף בחירה בחירה - חנה אשורי – קולאז'+וידיאו וואו.איזה.אבסורד-הפנינג אמנות לחופש הביטוי בערב הבחירות

באמבטיה שלפני האשפוז הרהרתי במופשט ובעצמי, #פפפפפתערוכתבחירות פרק ט'- הסוף חולד.ה בפינה עבודה של Yael Fibak Ilan וואו.איזה.אבסורד-הפנינג אמנות לחופש הביטוי בערב הבחירות יומיים אחרונים.

ארכיון
Follow me
  • SoundCloud Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Google+ Basic Square
  • Tumblr App Icon
  • Blogger App Icon
  • Pinterest App Icon
bottom of page