top of page
פוסטים אחרונים

שבוע 3 יום 1; יומן הפקה; חלוץ, ביוד1, סילברמן

החום הזעיק אותי להשקות את הצמחייה במרפסת משרד ההפקה בבלוך. בקוצו של עציץ הקפדתי שלא להרטיב עם המשפך את תריסי השכנים עד שנגלה לי ציפוי שוקולד זרוע זרעוני סוכריות צבעוניות עשוי ממרגרינה עמידה בכל מזג אוויר מטביע לאדמה פרח הנוי סגלגל (נטול השם עבורי אך לא לאורך זמן-עד תום פנים צרובי חמה יתמיד קיבעון רדיפת שמות פרחים)

חברה של יסמין

חלוץ, בעל הבית הקשוח, שמחלק את זמנו היקר בין חוף השגרירות הצרפתית באחוזת בית וסבב חופים ברחבי העולם נלחם עתה באיתני הטבע בעיירה עם שם אקזוטי פינת אבורג'ינג'י, הזהיר אותי לדווח לו על כל אירוע חריג. וציפוי של עוגה, עשוי מחומרים מסרטנים שייך לקבוצת החריגים. הרדיו מלא בשירי ג'ורג' הריסון לו אנו חוגגים יום הולדת, אנחנו כולל גם אלו שמחרימים את יישום ימי ההולדת בפייסבוק, קבוצה גדולה, לא לזלזל.

I me mine- George Harrison / The Beatles Rare

נותן ברוק, פס קול לבעיה שצצה, הטלפון נשכח אי שם כמובן, שני מחשבים בעיצומו של פירמוט מתבקש ואייפאד מפונק שלא מוכן לזהות ולחבור לרשתות השכנים משרד ההפקה בבלוך, אי צף נטול חלוץ במרכז האחוזה האפרפרה עכשיו במצב רוח סתוויקייציאביבי שזה בעבריג'ינג'י פורים 2013. עד שסילברמן יחלץ את הרכבת בפסי התקשורת דור 2 שביני לחלוץ נותר רק לכתוב ולהפיק-מה ברשימה.? היום, ההכנות מוקדשות לפגישת עבודה עם ביוד 1, נציגת דור 1 עדין יוממית ההמתנה לסילברמן, שמתפרנס כמו רבים וטובים לפני ומצידי, מעירית תל-אביב. עם שושלת יוחסין שהתחילה ביוסף הפחות מיתולוגי גם לי יש קשרים בעיריה ואני ווטסאפ אותו. סילברמן הוא המנטור השני שלי בעולם . הכרתיו בחברה שרכשה את חברת ההזנק, שפתחה לי צוהר לעולם ההי טק הישראלי. לא עבר זמן וגם הרוכשת נרכשה. הכרתיו באחת מהפסקות האחת עשרה, שהוקדשו לבליסת עוגות של אירועי יום הולדת, פיטורים או התפטרויות עובדים. אחת הסיבות שסילברמן המשיך לעבוד היו מפגשי האחת עשרה התכופים בעידודה של מחלקת משאבי האנוש. סילברמן החזיק בדעה שסרגלי כלים בתחתית במסך תוקעים חשיבה יצירתית ומעכבים פתרון בעיות. בהיי טק אין בעיה יש פתרונות. סילברמן נחר בבוז כנגד כל השלום/פתרון/השלם את החסר שמתחיל מתוכנו. קודם כל תזיז את סרגל הכלים ותן לפתרון לגלוש פנימה. אם אצל פרויד האדם הוא תוצר של סדר חייתי-ביולוגי, אצל לאקאן האדם כפוף לסדר הסמלי של השפה, משריש סילברמן יחסי עבד אדון עם מחשבו בעזרת הסרגל לעומת הצוות הנועז שהוא, לפחות בהתחלה, נטול בעיות רגשיות. שי-פרעה היא נאורוזה מקופלת בשרירים, המתכווצים ומתפשטים ללא הפסקה. כל מתח דורש שחרור ומקבל אותו, ולכן שי-פרעה גם כל כך יעילה וקטלנית

BYOB –bring your own beamer ברחבי העולם והערב בגלריה קונטמפוררי (אוצרים דורון גולן ועדיה פורת קליגלר)

ארכיון
Follow me
  • SoundCloud Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Google+ Basic Square
  • Tumblr App Icon
  • Blogger App Icon
  • Pinterest App Icon
bottom of page