top of page
פוסטים אחרונים

פרק ד' - אירלנד על המזה"ת

חזרתי לחללית כדי לפגוש את קצינת המבצעים הספרותיים שתהיה אחראית על השילוח וחזרה לבסיס-אם. קצינת המבצעים הספרותיים השתחררה עתה משנתיים שירות לאומי, עוד הוכחה לטיעון ששרות לאומי חייב להיות חובה לכול(!) תושבי הארץ. המאתגר בלעבוד עם דור1-עד30 הוא שבנוסף לתוכן דבריהם/ן, ראוי ככול שיהיה, יש ללמוד צורתם/ן הגופנית והניסוחית. קצת קשה לי להתרכז ולהדביק קצב קליטת הנתונים לרוחבם ולאורכם ושפיכתם לטבלת אקסל לעיבוד בהמשך. יכולתם הטכנולוגית המתקדמת באה לידי ביטוי בכישורי הקלדה עניינית מחד ומשחקית מאידך כך שתמיד יש עולם מקביל עם איזה מרקו נגד חתול סמוראי וחיים שלמים שמתנהלים עם איזה חברה שנמצאת בעברו השני של העולם או השולחן.

השיחות בחללית שילהבו אותי ובמקום לכתוב את הבלוג, שלא לדבר על הרב-מכר התחלתי כבר לשבור את הראש איך אני מביא את בר רפאלי ולהתעצבן למה לעזאזל לא עונים לי בשגרירות אירלנד. מה הם לא יודעים שאני משלהם? למחרת, באמצע טיול הבוקר עם רובין הרגשתי שאני לא יכול לעצור בעצמי וחייב לסגור את עניין המקום. במקום הראשון, ובפער גדול על כל השאר, בהצלבה בין רשימות "המקומות שאפשר לעשות את האירוע" ו"העסקים שיהיו מעוניינים" ניצב נמל/מעגן יפו. מיוזע מההליכה המהירה סוחר אומנות ששכר לחודש מחסן ענק ותלה בעזרת אביו תמונות ענקיות על הקיר. כבר ראיתי את איך עם תאורה וקצת תפאורה המחסן נהייה אירלנד על המזה"ת. כדי להיפטר ממני במהירות הוא הפנה אותי להנהלה עם המלצות. ההנהלה אהבה אותי מהרגע הראשון ונקבעה פגישה לאחה"צ עם מנהל המקום ואשת שיווק ואירועים. קניתי ב"פיש אנד צ'יפס" לתמתמ ולי מנת בארבונייאס וטאראחון שקומחו קלות לפני שנכנסו לטיגון עמוק וחזרתי הביתה שמבחינתי נהפך לסטודיו למשחקי חברה. בפגישה אחה"צ, ללא אשת שיווק ואירועים שתצנן את התלהבותי כבר חזינו בראש העיר משיק לחיים עם השגריר האירי ומתחיל לקרוא "חגיגית, הגיחה דמותו העגלגלת של באק מאליגן מראש גרם-המדרגות, נושאת קערה מקציפת סבון עליה נחו צלובים מראה ותער". שלטתי בעצמי ולא נכנסתי להתלבטויות שלי שאולי ראוי שיעל רנן, המתרגמת, או אבא יפתחו את האירוע, ושכדאי שאחליט לפני שאני מחלק חסויות.

אחרי הפגישה עשיתי עוד סיבוב בנמל, לסמן מקומות לדוכני הבירה, למתחמי ההפעלה ולבמות ההקראה. אז נעמדתי מול סטימצקי ונשבעתי לא לפספס. המקום הזה, הנמל, המעגן מכיל הרבה מושאות הערצה: לוסי אהריש משדרת ליד משרדי ההנהלה, לג. יפית יש שלוחה, איתן לא משחקים. הן צריכות לדעת שאני לרגליהן. המשכתי לים, הרוח היתה מערבית 8 קמ"ש, גובה הגלים לפי האתר 50-110, קצת מעל יכולתי אבל רעבאק, מסתמן שאני סופרשפיץ. אסאד מספר לי בהתלהבות שסופסוף הגיעו החSAPים החדשים מדרום אפריקה ושיש אחד למטה על החוף

ארכיון
Follow me
  • SoundCloud Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Google+ Basic Square
  • Tumblr App Icon
  • Blogger App Icon
  • Pinterest App Icon
bottom of page