top of page
פוסטים אחרונים

יממותמדבר; ג - האוצ' קר לעזאזל

עובר עולם בפנייה שמאלה אחרי עוקף באר-שבע. ככול שממשיך על כביש 40 דרומה מתרומם רוחי. מניש ניסח והחדיר בנימת קולו את התובנה ששחררה עיני להביט בלי בושה על אוסף היפיפיות מולי. - "פיות" מתקנת אותי הפיה שמעבירה לתיקייה בהחסן נייד תמונות של האשרם במדבר - להישיר מבט ולספוג את תווי גופן ופניהן, את הייחוד שיש בכל אחת מהן היא שהן לא רואות אותי ממטר, לא סופרות אותי, ואם כן, כשממש ממש משעמם להן דמותי תקבל הגדרה למספר שניות זה יהיה בין זקן מוזר לזקן סוטה. אבל גם זה לא קורה הרבה. הן פשוט לא, אז אני כן.

משתמש בתמונות כדי לייצר GIF, תמונות ברצף, מונפשות כמוני במעבדה אנושית, רקע שקוף שמתמזג עם צבעי הרקע של אתר התיירות המדברי.

מברר מהו LZW אלגוריתם הדחיסה משמר-מידע שעושה לי את הGIF. הוא נקרא ע"ש למפל וזיו, שני פרופסורים מהטכניון. פרופ' זיו השווה את LZW לתפילת אבינו מלכנו שכתובה פעם אחת במלואה ופעמים אחרות יש הפנייה למופע הראשון שלה. נסיעתי לפה היא שכלול שיחזור מידע שדחוס בי. מחליף זיכרון חוויה, כאב עצור שחוזר על עצמו, במצביע במילון החוויות והזיכרונות הכללי סביבי, ומייצר מופע יחיד, אלתור חדש וישן, של אותו מידע.

קר. לא הייתי מוכן נפשית לקיצור שעות האור ולנפילת מידות החום. בלילה האחרון הרוח הצפונית מאלצת אותי לשנות מקום ולזוז עם השק"ש, משאיר חרך קטן לעיניים לראות כוכבים. לא מוותר לישון תחת כיפת השמיים

כן להישיר מבט דורש זקפה מסוימת שתענוג למצוא פה באשרם. יש פה ים יפות תחת גיל שפשוט כן. ברור שאני לא אבל גם זה יתנדף. בינתיים זריחה מעולה וירח שנשאר עד מאוחר. משלוש מתחיל להיות קר ובשש לי ממש קר. מאותגר אני מתעטף, אבל את יודעת, לדבקותי בלא תנור יש מחיר. מנסה להתרכז במילים הן שולחות אותי לעשות תה.

המון דברים חדשים אני לומד, שתצוגת מנוע החיפוש בינג מעולה לפורנו ועל ריק ומורטי, סדרת אנימציה חדשה. איך בא לי טוב לקפוץ כמו מורטי בין מוחות. משפט היום: ? what if i fall –

darling what if u FLY

חינני. אני קורא אותו בארוחת ערב, מתפטם בפנקייק טבעוני של המחמירים וחלבי של המקלים

ארכיון
Follow me
  • SoundCloud Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Google+ Basic Square
  • Tumblr App Icon
  • Blogger App Icon
  • Pinterest App Icon
bottom of page