top of page
פוסטים אחרונים

קיצשקלוניקס מצויה; פרק ט

____----====כתיבה====----____

הנה הגעתי. איקס על להוציא את רובין/לפתוח שיבר אופס אולי לא סגרתי אותו נזכר ויורד למטה. דווקא זכרתי. פקפוק רגיל שלא יכול להרשות לעצמי שיטריד. במעלית למעלה נזכרתי שדיאנה, ראשת הועד, ממש מזמן לא הציקה לי על הגינה (לא שיש, עקומת השיפור בנסיקה אבל היא מוצאת) בטוח יש קשר לויכוח על חניות שהתלהט בקבוצת ווטסאפ שהחליפה את הויכוחים בלובי. ואולי לא. מחר, הנה אני רושם, להתממסריתה. נכנס לאמבטיה שהתמלאה. דרך המים מבחין בגוש בורדו צמוד לשוק שמאל. מסתבר שזה פרעוש. מהגינה או מרובין? בחרתי להטביע אותו. הוא היה יותר עמיד מששיערתי ושחה הרבה ולבסוף החל גופו לנוע רפוי מדי. הוצאתי לבדוק. הוא מת. תזכורת לבדוק את האוזניים שלה. מתחיל בהקפצת הפסטה ואז לסיר עם שאריות רוטב עגבניות. יש מספיק בסיר גם לנגב עם חלה. כותב מוחק כותב להכניס למקרר את הפרמזן לא להתקדם לפני שבוצע ואולי לעשות קפה על הדרך. סוליד סטיל עבר מהאוס אל טכנו ושלח אותי לבנג'מין קריסטל מראשוני חברי פייסוש ואני אחד מעוקביו. די.ג'י עם מספר סגנונות שאולי יתאימו להכנות לנסיעה להופעה בירושלים. כל הכבוד לפונטו. הולך להכניס את הפרמזן על הדרך מכניס כלים למדיח מפעיל עושה קפה מכניס כביסה למכונה מפעיל. מתיישב לכתוב. אילה כותבת בפרטי על איזה מיינדפאק שלה ובדיוק דודי מתקשר. הוא בדרך לים. מספר לי על האתר שלו. נותן כתובת. ממממ....עכשיו הבנתי סופסוף למה הוא מתכוון. נראה טוב. הוא כבר הופך את זה למוצר וידיאו כדי שלא יצטרך להשקיע באתר. אני מנתק לפני שהפיוז עולה לי לראש. היו היום שלוש שיחות. עידו – חיזוק לסירוב לשרת, דודי אור – שכמובן לא ענה, אחכ צלצל כשלא שמעתי ולא ענה שוב. הוא פוחד מהפרויקט עדיף שיצטרף בזמנו החופשי. שיחה עם תמי ודב. קצב של 10-20 עמודים ויש ספר אאודיו דווקא יכול להתאים לו.

בינתיים כל זה לדחות את השלמת מכתב לאלי מהוצאת פראג. כשראיתי ששנינו אטנדינג את אותו אירוע בצורה אופיינית מדי זרקתי עצמי אליו כמשיח של מהתלה נצחית, כאישיות יציבה עם משהו לומר ומשהו להרוויח מהמיזם. הוא הופתע כשפניתי אליו כמובן, ריככתי את זה כששלחתי את הסרט "סוף המסע" והבטחה לספר לו במה העניין. הנה משלים את המכתב אליו.

החזרה לספרים עושה לי טוב. המון טוב. כאילו קיבלתי עוד איבר שלפעמים זה רגל, יד, איבר יניקה, שאיבה של כוח, מידע וסיפורים, זמן עונג נשכח.

אני מתחיל לכתוב לדנה, הסוכנת של עמנואל ושל רנה. אני גם כותב לרנה שתדע שלא רודף אחריה (בסוף לא אשלח את המכתב אליה ומהמשרד של דנה עונים מהר מאוד, שזה מאוד נחמד ורק עושה אותי רעב יותר לעבוד איתם)

בערב נוסע לירושלים לראות שוב את עודאי. מגיע ברגע האחרון אבל מצליח לארגן את עצמי ולקבוע עם איתמר לדבר איתו על יום גולדמן. אין לו מושג מה זה יום גולדמן ומה אני רוצה ממנו כמובן. גם לו אני מבטיח לעדכן יותר מאוחר. שפאץ דוחף אותי לפינה משם לא רואים את מאנסי, הבת של עודאי. לא לצלם אותה מעצבן אותי. בסיום הקטע הראשון אני מצליח לעבור מקום בלי להפסיק את הצילום, להפיל את החצובה או אפילו לעצבן מישהו.

  • בסדר (מקצר לך את הקריאהJ ב- אני מניח שאתה לא מצפה שאסכים, בכל האומדנים אבל כאמור הכי חשוב זה האימונים ג- זה גל של פעם בשנה ועובר.. ד- שי קיבל את זה, משה דיברתי ובטח שכח, שמשון ועינת כזה בלאו הכי לא נראו לי שהבינו משהו, כנל בטח ניקו ופביאן, ולגיא אלוני הבעיה עם הנסיעה שזה יוצא שבת ה- זה קאסטינג מעולה וכן נכון לגבי הבלגן איך שלא יהיה... פה אפשר להכניס את עניין השיטה שדובר בה בתחילת השיחה אבל נעזובJ

הכי חשוב, קיבלו אותי לעבודה...אף נראה לי משם אני אאלץ להתפטר...מדריך בקהילת פגועי ראש בירושלים, זה קאסטינג!

1. קאטה – 5דק חצי שבוע 2. קארבר- ליווי 3. ים – בעייתי 4. ספרות עברית – אבנר שץ/גברים לבנים מתים 5. בדיוני מתורגם – עליית אנדימיון/סימונס, להרוג את האחד/קסואקי טאקאנו 6. בדיוני, אנגלית במקור- לא 7. עיון – חלל הבמה/ברוק 8. קומיקס – image fists/sex criminals 9. מדיה- בייבי דרייבר 10. מדיה ישראלית – לא 11. נגינה- 5 התרחב לטרומבון 12. רב מכר – התחלה גרסה 7 על כל המשתמע מדבר 13. יזמות- הגילוי המסעיר לקשר בין רנה לעמנואל הקפיא, יואב יוצא הביתה, הוא משלה עצמו שיקבל שתי עבודות נחשקות ואנחנו מחכים לראות. המצב מצב שם. וחייבים להיות שמח

ארכיון
Follow me
  • SoundCloud Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Google+ Basic Square
  • Tumblr App Icon
  • Blogger App Icon
  • Pinterest App Icon
bottom of page